المنتدىالمجلةإتصل بنامركز المصري
الأوسمةالرصيدالمكافأت الشهريةشرح المنتدى

ممنوع دخول الحقدين على الزمالك بس انا بعمل الموضع دة عشان الية بيشتم شيكا

حفظ البيانات؟
أهلاً و سهلاً بك فى منتدى المصري.
أهلاً وسهلاً بك زائرنا الكريم، إذا كانت هذه زيارتك الأولى للمنتدى، فيرجى التكرم بزيارة صفحة التعليمات، بالضغط هنا. كما يشرفنا أن تقوم بالتسجيل بالضغط هنا إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى، أما إذا رغبت بقراءة المواضيع والإطلاع فتفضل بزيارة القسم الذي ترغب أدناه



إحصائيات المنتدى
أفضل الأعضاء فى هذا الشهر
أخر المشاركات
3 عدد المساهمات
3 عدد المساهمات
3 عدد المساهمات
2 عدد المساهمات
1 مُساهمة
1 مُساهمة
1 مُساهمة
إحصائيات سريعة
هذا المنتدى يتوفر على 36027 عُضو.
آخر عُضو مُسجل هو genaemad فمرحباً به.
أعضاؤنا قدموا 396968 مساهمة في هذا المنتدى , في 49372 موضوع

شاطر  |  



كاتب الموضوع
عضو فعال
عضو فعال
وسائل الإتصال
facebook

البيانات
المشاركات : 1022
الجـــنـــس : ذكر
علم دولتى : مصر
عدد التقييمات
عدد التقييمات لكاتب الموضوع :
أوسمتك يا DXH
11102011
مُساهمةموضوع: ممنوع دخول الحقدين على الزمالك بس انا بعمل الموضع دة عشان الية بيشتم شيكا

انشاء الله الزمالك بطل كاس مصر انا عرف انى ممكن اتشطب من الموقع بسبب الكلم دة بس انا اسف بس فى ناس عيزين يتفشخو بجد والليلة الليلة ليلة فى الجون احلى مدينة لا اهلى ولااسمعلى نادى الزمالك هو نادينة
على فكرة انا مش مصرى بس بحب الزمالك ولله انا ما مصرى
sory zamalek kink play footbol zamalek6_ahly0
my lovve zamalek

توقيع العضو : DXH

شارك الموضوع على : Excite BookmarksDiggRedditDel.icio.usGoogleLiveSlashdotNetscapeTechnoratiStumbleUponNewsvineFurlYahooSmarking



ممنوع دخول الحقدين على الزمالك بس انا بعمل الموضع دة عشان الية بيشتم شيكا

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة
2011-10-11, 9:45 pm
الكاتب:
اللقب:
عضو نشيط
الرتبه:
عضو نشيط
المشاركات : 263
الجـــنـــس : ذكر
علم دولتى : مصر
أوسمتك يا curva sud
الحالة:
وسائل الإتصال:
مُساهمةموضوع: رد: ممنوع دخول الحقدين على الزمالك بس انا بعمل الموضع دة عشان الية بيشتم شيكا 2011-10-11, 9:45 pm

akeeeeeeeeeeeeeeeeed
zamalek w bssssssssssssssssssssssssss

توقيع العضو : curva sud
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
2011-10-11, 9:58 pm
الكاتب:
اللقب:
عضو نشيط
الرتبه:
عضو نشيط
المشاركات : 253
الجـــنـــس : ذكر
علم دولتى : مصر
أوسمتك يا kapo07
الحالة:
وسائل الإتصال:
مُساهمةموضوع: رد: ممنوع دخول الحقدين على الزمالك بس انا بعمل الموضع دة عشان الية بيشتم شيكا 2011-10-11, 9:58 pm

ههههههههههههههههههههه الزمالك شال يا زمالكاوية يا معلمين

توقيع العضو : kapo07


CAPO COME BACK
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
2011-10-11, 11:24 pm
الكاتب:
اللقب:
عضو فعال
الرتبه:
عضو فعال
المشاركات : 670
الجـــنـــس : ذكر
علم دولتى : مصر
أوسمتك يا anas
الحالة:
وسائل الإتصال:
مُساهمةموضوع: رد: ممنوع دخول الحقدين على الزمالك بس انا بعمل الموضع دة عشان الية بيشتم شيكا 2011-10-11, 11:24 pm

يابنى زمالك ايه دا الانبى جابو ارض ارض كفايه العيال الى كانت عماله تعيط
الزمالك طول عمرو نادى زباااااااااااله



انبي يقهر الزمالك ويتوّج بلقب كأس مصر للمرة الثانية في تاريخه

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

توقيع العضو : anas








الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
2011-10-12, 1:20 am
الكاتب:
اللقب:
عضو فعال
الرتبه:
عضو فعال
المشاركات : 1002
الجـــنـــس : ذكر
علم دولتى : مصر
أوسمتك يا سفاح أحمد

الأوسـمـة & الرصيد
 :
الحالة:
وسائل الإتصال:
مُساهمةموضوع: رد: ممنوع دخول الحقدين على الزمالك بس انا بعمل الموضع دة عشان الية بيشتم شيكا 2011-10-12, 1:20 am

زماليك اية يا حبيبي الي ها نحقد علية دي كانت ماشية معاكم كوسة وكفتة
علي راي المثل

المنحوث منحوث ولو حطو علية فنوس الزماليك بقا لو حطو عليها 500 فنوس مش ها تخدو في حياتكم ابدا

توقيع العضو : سفاح أحمد





رجعت ولن ارحم احد

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
2011-10-12, 2:45 am
الكاتب:
اللقب:
عضو مميز
الرتبه:
عضو مميز
المشاركات : 909
الجـــنـــس : ذكر
علم دولتى : مصر
أوسمتك يا سيتو كيبا

الأوسـمـة & الرصيد
 : وسام العضو المميز
الحالة:
وسائل الإتصال:
مُساهمةموضوع: رد: ممنوع دخول الحقدين على الزمالك بس انا بعمل الموضع دة عشان الية بيشتم شيكا 2011-10-12, 2:45 am

close


توقيع العضو : سيتو كيبا


اهلا بيك يا زائر في توقيعي الخاص بالتوفيق ليك في منتدى المصري

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

الريبونات و الاسلحه
لو عندك اي استفسار ارجو مراسلتي عن طريق الرسائل الخاصه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

ممنوع دخول الحقدين على الزمالك بس انا بعمل الموضع دة عشان الية بيشتم شيكا

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة

« الموضوع السابق|الموضوع التالي »

الـــرد الســـريـــع

((ما يلفظ من قول إلا لديه رقيب عتيد))

المتواجدون حاليا فى هذا القسم
عدد المتصفحين الحاليين للمنتدى: لا أحد
تعليمات المشاركة
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى

BB Code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML متاحة


Powered by vBulletin™ Version 3.8.7
Copyright © 2016 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved
جميع الحقوق محفوظة لمنتدى المصري